ג’ק דניאלס, עוד כמה דרכים לשתות וויסקי שלא היכרתם

ג’ק דניאל’ס טנסי אפל הוא התוספת החדשה למשפחת הטעמים של ג’ק, שנעשה באותה רוח (אין כוונה למשחק מילים) כמו קודמיו – איכות לפני הכל. מה שמייחד את טעמי ג’ק משאר המשקאות בטעמים הוא שהם מתחילים ב-100% וויסקי ג’ק דניאל’ס טנסי – אותו וויסקי שעובר תהליך סינון פחם טיפה אחר טיפה, ונמצא בבקבוק המרובע האיקוני. להכנת ג’ק אפל, הוויסקי מעורבב עם ליקר תפוחים שמוכן מתפוחי רד דלישס, מקינטוש וגרני סמית, מה שנותן לו סיום חמצמץ ומרענן. הדבר הטוב ביותר בשימוש בתפוחים כמרכיב הוא שהם מעשירים ומרעננים כל מה שתוסיפו להם. כמו לימון או ליים, אפשר להשתמש בג’ק אפל כדי להוסיף רמז של מתוק וחמצמץ ולאזן את הטעמים שאתם עובדים איתם בבר.

ועכשיו למתכונים של קוקטיילים…

ג’ק אפל ספריץ

ספריצים לא שמורים רק לליקר אפריטיף איטלקי. החמיצות של ג’ק אפל מכניסה חיים חדשים לקלאסיקה פופולרית. פשוט מערבבים 1.5 חלקי ג’ק אפל, ¾ חלק מיץ לימון, ¾ חלק סירופ סוכר ו-½ חלק ליקר אפריטיף איטלקי. מנערים ומסננים לכוס עם קרח ומקשטים בטוויסט לימון. מוסיפים מים מוגזים.

שאט דבש-אפל-פייר

אפשר לקרוא לזה צירוף מקרים? מתברר שהטעם המתוק של ג’ק דבש, הבעיטה החריפה של ג’ק פייר והסיום המרענן של ג’ק אפל יוצרים שאט קריר וטעים כשהם משולבים יחד! לא מאמינים? תצטרכו לנסות בעצמכם כדי לראות. מערבבים ⅓ עוז ג’ק פייר, ⅓ עוז ג’ק דבש ו-⅓ עוז ג’ק אפל לכוס שאט של 1 עוז ומגישים! הדהימו את האורחים על ידי הוספת צבע מאכל ירוק כדי להפוך את זה לחגיגי במיוחד!

גרין אפל פליפ

מי אמר שאי אפשר להגיש משקאות טיקי ביום פטריק הקדוש? הסיום של ג’ק אפל עם התפוחים הירוקים מכניס טעמים חדשים ומרגשים לקוקטייל קלאסי זה. מערבבים חלק אחד של ג’ק אפל, ⅜ חלק מיץ ליים, ⅜ חלק מיץ לימון ו-½ חלק אורז’ה. מוסיפים חלק אחד מיץ אננס, חלק אחד שמנת וחלבון ביצה אחד בשייקר. מנערים ללא קרח, ואז מנערים שוב עם קרח. מסננים פעמיים לכוס קולינס ומקשטים בפרוסת אננס או גלגל לימון.

ג’ק אפל פיז

לפעמים האורחים שלכם רוצים משהו קליל ומרענן, משהו שהם יכולים ללגום בזמן שנהנים מהחברה סביבם. קוקטייל כמו זה הוא חובה לכל תפריט בר ביום פטריק הקדוש, וג’ק אפל עם מים מוגזים הוא הפתרון המושלם. פשוט מערבבים חלק אחד ג’ק דניאל’ס טנסי אפל עם 8 חלקים מים מוגזים. מוסיפים סחיטת לימון ומגישים!

זהו, חברים. האפשרויות לשלב את ג’ק אפל בקוקטיילים שלכם הן כמעט אינסופיות, ולכן הוא תוספת מושלמת לרשימת הקוקטיילים ליום פטריק הקדוש. ממודיפיקציות על קלאסיקות, דרך ספריצים טרנדיים, שאטים קרים ועוד, ג’ק אפל מספק את כל האפשרויות לשרת את האורחים שלכם בצורה אחראית ביום החג הזה.

אהבתם? שתפו את הפוסט:

בואו נעבור לווטסאפ
יש לכם שאלה?
אדון המשקאות
הלו ????
שמחים שבחרתם באדון המשקאות. איך נוכל לעזור לכם?