וויסקי פינלאגן אולד רזרב סינגל מאלט 40% – Finlaggan Single Malt

התמונה להמחשה בלבד

מאפייני המוצר:

נפח בקבוק: 700 מ״ל

ארץ יצור: סקוטלנד

וויסקי פינלאגן אולד רזרב סינגל מאלט 40% – Finlaggan Single Malt

מחיר מוצר

249.00

המחיר ל100 מ"ל 35.57₪

המוצרים יסופקו לעיר אשקלון בלבד.

משלוחים באשקלון בלבד

איסוף חינם מהסניף

על המוצר:

פינלאגן אולד רזרב (Finlaggan Old Reserve) הוא ויסקי סינגל מאלט שמגיע מאי איילה (Islay) שבסקוטלנד. הנה פרטים חשובים על הוויסקי הזה:

  1. סגנון וטעמים: פינלאגן אולד רזרב ידוע בטעמים מעושנים ואפלים, עם נגיעות של עישון קל, אצות ים, וטעמים של שוקולד מריר. יש לו גם פרופיל טעמים שכולל פירות יבשים, תבלינים, ולעיתים גם נגיעות של מלח. הסיומת שלו עשירה ומעט מתובלת, עם גוון של עשן שמוסיף לעומק ולתחושת הוויסקי.
  2. אופי: הוויסקי הזה מייצג את הסגנון הקלאסי של ויסקי מאי איילה, שידוע באופיו המעושן והאופייני. זהו ויסקי עם גוף מלא ומורכב, שמציע חוויה מלאה ומעניינת למי שמעריך טעמים מעושנים.
  3. יישון: פינלאגן אולד רזרב מיושן בחביות עץ שזוהו, מה שמסייע לפתח את פרופיל הטעמים הייחודי שלו. לעיתים, היישון בחביות שונות מוסיף למורכבות ולעומק של הוויסקי.
  4. אחוז אלכוהול: הוויסקי מגיע באחוז אלכוהול של 40%, מה שמעניק לו פרופיל טעמים נגיש ומאוזן, מתאים גם למי שלא מחפש עוצמה גבוהה מדי.
  5. מהדורה: פינלאגן אולד רזרב הוא גרסה מהדורה המציעה איכות טובה במחיר יחסית נגיש, והוא פופולרי בקרב חובבי ויסקי שמחפשים שילוב של טעמים מעושנים עם איזון טוב.

אם אתה אוהב ויסקי סינגל מאלט עם אופי מעושן וטעמים עמוקים, פינלאגן אולד רזרב הוא אופציה מצוינת.

בואו נעבור לווטסאפ
יש לכם שאלה?
אדון המשקאות
המוצר וויסקי פינלאגן אולד רזרב סינגל מאלט 40% - Finlaggan Single Malt יכול להיות שלך בעלות ₪249.00 בלבד!
אם יש לכם שאלות, אתם מוזמנים לדבר איתנו.