מדיניות משלוחים
תקנון מדיניות משלוחים
במהלך ההזמנה ניתן לבחור באיסוף עצמי לאותו היום בשעות 10:00 עד 20:00 ובחלון ההערות, או בשליחת הודעת ווטסאפ, לציין באיזה מהסניפים של ״אדון המשקאות״ יתבצע האיסוף.
ב.הכנת המשלוח תהיה ללא עלות.
ג.לבירורים בנוגע להזמנה, ניתן ליצור קשר בטלפון 055-9966111 או
דרך הודעת ווטסאפ למספר: 055-9966111
משלוחים-
א. במהלך ההזמנה ניתן לשלוח הודעת ווטסאפ עם מספר ההזמנה, על בקשה לשילוח ליום העסקים הבא לבית הלקוח לכתובת בישראל הנכללת ברשימת אזורי המשלוח של אדון המשקאות בלבד.
במידה והלקוח מעוניין שהמשלוח יגיע ליישוב אליו לא מבוצעת אספקה יומית, מועד המשלוח יקבע בהתאם למועדי החלוקה של חברת המשלוחים. בנוסף, עלות המשלוח תקבע בהתאם לדרישות חברת המשלוחים ועל כך, הלקוח יתעדכן בשיחה טלפונית מחנות אדון המשקאות.
ב. על אף האמור, ייתכן שלא ניתן יהיה לספק משלוחים לישובים מסוימים בישראל (לרבות על-פי הנחיות ומדיניות חברת המשלוחים החיצונית) למרות שנכללים ברשימת אזורי המשלוח של אדון המשקאות.
ג. עלות המשלוח הינה ₪35 עבור כל סכום הזמנה מהאתר.
ד. המשלוח יגיע לכתובת אותה ציין הלקוח בעת ההזמנה במהלך יום העסקים בין השעות 10:00 ועד השעה 22:00, וזאת בתנאי שהכתובת אינה נכללת ברשימת הישובים בהם אין אפשרות שילוח. הזמנה שבוצעה בימים א’-ד’ עד השעה 21:59 תסופק באמצעות שליח ביום בו בוצעה ההזמנה. הזמנה שבוצעה בימים א’-ד’ החל מהשעה 22:01 תחשב כאילו בוצעה ביום שלמחרת ולפיכך תסופק בהתאם. הזמנה שבוצעה החל מיום ה’ בשעה 22:00 ועד יום ראשון בשעה 10:00 תסופק באמצעות שליח ביום א׳.
ו. הזמנות שיבוצעו באתר בתקופות של ביצוע מכירות מיוחדות באתר וכן בתקופה של 7 ימים לאחר מכן, ישלחו ויסופקו לכתובת שמסר הלקוח עד 7 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה. לעניין זה “מכירות מיוחדות” כגון: ימי מכירות של shopping.il, יום הרווקים הסיני, black Friday , ימי lifestyle, מימוש של הטבות שנשלחות בדיוור ישיר וייעודיות לאתר הסחר, וכיוצ”ב.
ח. לקוח שתואם עמו משלוח ולא היה באותה כתובת במועד שתואם בינו לבין השליח יחויב בדמי משלוח נוספים בגין משלוח חוזר (אם חויב), וזאת אף אם המשלוח המקורי היה ללא דמי משלוח מכל סיבה שהיא.
ט. במידה ולא ניתן יהיה ליצור קשר עם הלקוח בפרטי הקשר שמסר בעת ביצוע ההזמנה, במשך 3 ימים לאחר מועד ביצוע ההזמנה, אדון המשקאות תהא רשאית לבטל את ההזמנה (מבלי לחייב את הלקוח עבור עלות המוצרים) ולחייב את הלקוח בדמי טיפול על סך 35 ₪ בנוסף לעלות הכנת המשלוח (ככל שרלוונטית). בנוסף, במקרה כאמור אדון המשקאות תהיה רשאית למנוע מהלקוח לבצע רכישות עתידיות באמצעות האתר.
י. מובהר בזאת כי ימי חול המועד, ערבי חג וחגים ייחשבו לצורך האמור כימי ו’ ושבת בשינויים המחויבים ולפי העניין.
יא.הספקת המוצרים תסופק רק לאדם הנושא את שמו על כרטיס האשראי שבו שולם ההזמנה בצירוף תעודת זהות.
יב.קטין אשר יבצע הזמנה יחוייב עבור דמי הטיפול והמשלוח בסך 149 ש”ח
בירורים ושירות לקוחות
ניתן לבדוק בכל עת מה סטטוס ההזמנה בעמוד היסטוריית ההזמנות. לפניות ובירורים ניתן להשאיר הודעה בטופס צור קשר או לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 055-9966111 או בווטסאפ למספר 055-9966111 בימים א’-ה’ בין השעות 10:00-18:00.
מובהר כי על אף האמור לעיל אדון המשקאות תהיה רשאית לשנות את אזורי המשלוח, את גובה דמי המשלוח ואת מדיניות המשלוחים והאספקה מעת לעת וללא צורך במתן הודעה מוקדמת מראש (להוציא הזמנות שכבר בוצעו ואושרו).